Könyvelőiroda váltás - Debrecen és vonzáskörzete

A könyvelőváltás tünetei
  • Összecsapott, „hézagos” könyvelés?
  • Hiányos tájékoztatás?
  • Vagy netán több százezres bírság?
Sajnos be kell látnunk, hogy rossz könyvelő igenis létezik, és veszélyeztetheti vállalkozása fennmaradását és eredményességét.
Ha a fenti problémák bármelyike is felmerül, itt az ideje, hogy könyvelőt váltson!

A könyvelőváltás 3 egyszerű lépésben

1.
A régi könyvelőtől való elválás, a zárómérleg elkészíttetése
Természetesen az első lépés az, hogy felmondunk régi könyvelőnknek. Számoljunk azzal, hogy a felmondási idő általában egy hónap, (!) persze – szerződéstől függően – rövidebb is lehet ez az időtartam.
2.
Új könyvelő felkutatása, és megbízása
Ezután jöhet az új – szakmailag felkészült és felelősségteljes – könyvelő kiválasztása és felkeresése. (Ugye nem szeretnénk megint ugyan azokba a hibákba esni?) Érdemes lehet egy személyes beszélgetéssel indítani, ahol amennyire tudjuk, előzetesen felmérhetjük leendő könyvelőnk szaktudását és megbízhatóságát, továbbá alapvető információkat nyújtunk cégünkről, és átadjuk megtekintésre a főkönyvi kivonatot.
3.
Közös megegyezést követően meghatalmazás elkészítése, a közös munka megkezdése
Meghatalmazás után át kell nyújtanunk a dolgozókról készített adatbázist, a tárgyhavi számlákat, bankszámlákat és a szükséges bizonylatokat. Könyvelőt természetesen év közben is válthatunk, ilyen esetekben egyfajta zárómérleget kell készíttetnünk. Az előző könyvelőnktől el kell kérni a múlt év kimutatásait és listáit, melyeket új könyvelőnk leellenőriz majd, és tájékoztat az esetleges hiányosságokról.

Miért érdemes minket választania?

- Cégünk filozófiája, hogy nem hagyjuk magukra ügyfeleinket, nagyfokú rugalmassággal és kellő odafigyeléssel nyújtunk segítséget a lehető legmagasabb szakmai színvonal teljesülése mellett!
- Több mint húsz éves szakmai tapasztalatunkkal és több mint száz elégedett ügyféllel a hátunk mögött pontosan tudjuk, hogy milyen fontos a megbízhatóság és a feddhetetlenség.
- Nem egyszemélyes kezdő vállalkozás vagyunk! Hét munkatársunk dolgozik azon, hogy az Ön könyvelése 100%-ban megfeleljen a törvényi előírásoknak.
- Közel 400 adóellenőrzésen vagyunk már túl, melyek eredményei szintén bizonyították szakmai hozzáértésünket.
Nem csak hatékonyan, hanem gyorsan is dolgozunk!
Néhány adat az elmúlt hónapból:
  • 18000+
    bizonylat
  • 150+
    bevallás
  • 215+
    bérszámfejtés
  • 200+
    alkalmi munkavállaló adminisztrációja